torsdag 26 februari 2009

Solen kommer att skina idag...

God förmiddag!
Nu är jag här igen. Kan inte låta bli att kolla in fina, roliga, bra, knasiga saker från YouTube. Ni kanske blir trötta på att kolla allt jag lägger in.

Vill först bara kommentera nyheterna, vad är det för idioter som tänder eld på butiker i Södertälje. Man blir så jäkla arg att höra om sånt.

Vill bara att ni kollar in Sean Penn's tacktal på Oscarsgalan, vilken MAN han är..., här kommer länken.
http://www.youtube.com/watch?v=1dnM8v9aaR0

Sen blev jag lite nostalgisk och måste, ja jag måste faktiskt lägga in ABBA med Mamma Mia. Som alla som känner mig vet så är jag en STOR, STOR ABBA FAN och har varit sen första början. Köpte alla ABBAS skivor när dom kom ut. Det roliga är att mina barn har nu förstått storheten med ABBA och dom gillar verkligen också dom. Anders brände en skiva med hårdrocksgrupper som sjunger ABBA låtar, kanon roligt.
http://www.youtube.com/watch?v=WY57jGNCN8Q

Nej nu ska jag ta tag i vardagen och inte sitta här och drömma mig bort... Vill bara tala om att Blomman mår utmärkt.
Vi kanske ses igen...

/Christina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar