måndag 2 mars 2009

CRUFTS

Gick och blev nostalgisk nu när jag var ute med hundarn.

Ja, tänk att det är 11 år sen jag var på Crufts - vilken atmosfär, vilken upplevelse, och jäklar vilken rolig resa vi hade. Det var Jens, Karin, jag och en ytterligare en till. Alla hundfanatiker!!

Det hade varit så roligt att åka dit i år, men tyvärr så funkade det inte för mig. Får satsa på nästa år istället.
Tänk vilka fantastiska framgångar dom svenska hundarna har haft, det är helt otroligt. När vi var där 1998 så fick inga svenska hundar vara med.

Men man kan ju följa det hela vi hemsidan. Här kommer länken. http://www.crufts.org.uk/.

Jag önskar alla skandinaviska hundar som ska dit och tävla i år, ett stort LYCKA TILL!!
Och alla vänner som ska dit och njuta, ha det bra, jag är inte ett dugg avundsjuk ;-))))

/Christina

3 kommentarer:

  1. Räknar du verkligen rätt??? Det kan inte vara 11 år sedan! Då skulle jag ju varit typ 14 år när vi åkte... Men vad kul vi hade- fattar fortfarande inte hur vi fick plats- 4 människor, 2 flygburar och 2 springrar i världens minsta hyrbil. Kan fortfarande drömma om din chokladmuffins... Dax att återuppliva gamla minnen. Kram K,,,

    SvaraRadera
  2. Hej hopp!!
    hittade din sida när jag sitter klockan 1 på natten(åker om 6 tim) och skall åka till crufts för första gången!!! (undrar vad vi gett oss in på).
    Pass ,vacc,m.m.m.m.m.m.m.m.listan är lång!
    300 rottisar,det blir nog respass ut ur ringen på en gång tror jag,MEN VILKET ÄVENTYR!!!
    Hälsn Rottweilern GO SOLID CEASAR (men dom brukar kalla mig Atlas)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt Tony, ja det blir nog ett äventyr att minnas. Stort lycka till med resan och i ringen!
    /Christina

    SvaraRadera