torsdag 26 mars 2009

Växer och växer

Vill bara tala om att valparna mår utmärkt, så även Rosa.
Jobbade i tisdags, sov jour till onsdag, arbetstiden var 15.00-15.00 alltså ett dygn.
Så Anders fick sova på soffan för att hålla koll på valparna.
Tänk vad dom växer, det syns så tydligt när man varit ifrån dom ett tag.

Hade tänkt att jag skulle gå på Goldenklubbens uppfödar/medlemsmöte i onsdags, men eftersom Anders jobbade på kvällen så blev det vackert till att bli hemma.
Måste också kolla med min vän Ammie om hon var på föreläsningen om anatomi som var i tisdags, det var Moa Persson föreläste. Uppsala Länskennelklubb som anordnade den.
Har själv vid ett par tillfällen varit på kurser för Moa i anatom och bedömningsteknik. Det är verkligen att rekommendera. Man blir aldrig fullärd, sen är det roligt att diskutera och se hur olika vi ser på saker och ting.

Upptäkte till min fasa nu i kväll att vi hade missat föräldramötet för Erik som var nu i kväll. Usch vad dum man känner sig. Tack och lov så finns det duktiga föräldrar som ser till att protokollet från mötet skickas ut via e-post redan samma kväll som det varit.

Vill också tala om att fr.o.m idag så fungerar min andra e-postadress också, christina.valss@telia.com .

Nu ska jag ialla fall gå och lägga mig på soffan, sista natten.

Vi hörs...
/Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar