måndag 20 april 2009

En ledig helg!

Den här helgen har gått i valpköparnas tecken.
Tänk vad roligt det är att träffa glada, entusiastiska valpköpare. Vi har haft besök hela helgen, alla vill komma och titta på sina blivande familjemedlemmar.
Trevliga människor, tänkte själv på vad roligt det måste vara att köpa hund. Själv var det så länge sedan jag gjorde det, snart 7 år sedan. Det var Saga jag köpte senast - jag kan känna mig lite avundsjuk på dom blivande valpköparna som längtar och väntar på sin valp.
Visst jag har ju behållit en och annan valp under alla år, men det är inte samma sak som att köpa en valp från någon annan uppfödare. Vänta på nått nytt, en ny ras eller en spännande kombination som man vill ha en valp ur.

Ja det var några av mina tankar idag.
Nu ska jag ut med hundarna, sen väntar trädgården. Kanske ska jag elda en brasa.
Ha en bra dag...

/Stina

1 kommentar:

  1. Hej Christina!

    Tack snälla du för fina grattishälsningen om Mary här & hos mig i min blogg!!!!!

    Alltid lika skoj att läsa om the life on Wildzeal!

    Instämmer, visst kan man ibland bli en gnutta avundsjuk på den förväntan man ser hos blivande nya hundägare!

    Vore skoj att få se de små, har du tid något?

    kram Susanne

    SvaraRadera