onsdag 17 juni 2009

Inte ett moln, så långt ögat kan nå...

Osv. Idag är det en härlig dag, solen skiner och alla är glada och nöjda.
Vi är i Leksand nu, har varit på byn och shoppat, sen drog vi iväg till Insjön för lite shopping där.
Tyvärr så har jag glömt sladden som jag har mellan datorn och kamerna hemma. Pratade med min brorsa Nicke om att han kunde ta med sin och låna ut den ett tag.
Vi får se om han kommer ihåg den.
Linnéa njuter verkligen av att vara här uppe. Jag har tappat räkningen på hur många turer hon har tagit för att plocka lupiner. Sen vill hon ner till älven för att bada, men det är ingen bra idé tycker jag eftersom det bara är ca. 11-12 grader där. Men bada fötterna går ju tycker hon.

Fick mejl från Victoria med en film på Lipton och Fransson. Här kommer den. http://www.youtube.com/watch?v=feFwsQQ9Ydo

Om jag bara kunde lura mig själv att det blir fint väder resten av veckan, men jag går inte på det, hur mycket jag än försöker.

Vi hörs...
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar