tisdag 7 juli 2009

Bara regn hos mig...

Ja, idag har det regnat sen jag vaknade. Visserligen gick jag upp ganska sent, tänker inte skriva när ;-)).

Började jobba i söndags kl. 14.30 och slutade igår 15.00. Helt ok när man har jättebra jobbarkompisar. På söndags eftermiddagen tog vi en tur ut till Ulva kvarn, vi hade med oss fika så det blev en perfekt avslutning på dagen.
Måndagen började lite trassligt, men det löste vi fint.
Det som kan vara riktigt jobbigt när man sover jour är att det är så jäkla svårt att sova. Problemet är inte att man blir störd, för det blir man inte. Sängarna är jättesköna mm, men det är väl så enkelt att man inte riktigt kan koppla av.
Natten mellan söndag och måndag sov jag högst 3 timmar och det var inte i sträck utan till och från.
Så när jag slutade igår så var det nästan som att ögonen gick i kors. Skittrött helt enkelt, och irriterad. Tålde inte särskilt mycket när jag kom hem.
Gick faktiskt ner en stund för att läsa lite men det slutade med att jag slumrade till en stund.
När jag vaknade så var jag faktiskt en glad och trevlig mamma igen.

Så jag bokade biobiljetter till idag.
Vi ska se Ice Age 3, ska bli riktigt avkopplande och kul.

Ha en bra dag i regnet och tänk på vad glada alla växter blir nu.

Vi hörs...

Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar