torsdag 13 augusti 2009

Fina Frida

Hade besök av Frida idag, hon behövde en dagmamma. Det är så skönt att hon bara flyter in i flocken när hon kommer hit. En riktig pärla är hon.
Men jag min nöt, jag låg och sov när Eva ringde och sa - nu är vi här. Fast jag visste att hon skulle komma så glömde jag det ändå. Linnéa hade varit upp och haft ut Flora och dom andra bara 10 minuter innan Eva ringde. Så det är bara att konstatera att minnet är bra men kort....

Nu ska vi snart iväg och fira min lillebror på hans födelsedag. Ett bidrag till en cykel önskar han sig. Så det får bli ett bidrag.
Här en otrimmad Blomma
Har trimmat Blomman nu, hon är så fin. Hoppas att domaren tycker det också. Det är Per Iversen som dömer i Norrköping, en respekterad och kunnig domare Så det blir kul att se vad som händer.

Att tala är silver, att tiga är guld...
Stina

1 kommentar:

  1. Så rätt så.

    Lycka till med vackra blomman i helgen.
    Kör försiktigt :)

    SvaraRadera