onsdag 19 augusti 2009


Tack Katarina för bilderna på Salka.
Katarina och Salka har varit på semester i Blekinge, kolla nedan vilken upplevelse Katarina fick vara med om.

"Apropå farliga djur, vet du vad vi såg en kväll?!!! En livs levande varg på tio meters håll! Jag visste att det vandrade omkring en ung varghanne i Blekinge men att jag skulle få se den med egna ögon! Vi ringde polisen som var måttligt intresserad, lokalpressen var desto mer intresserad, de jagade mig hela kvällen och jag hamnade till och med i tidningen, vi lyckades fånga vargen på bild så den kom också i tidningen, jag slapp däremot vara med på bild tack och lov. Som tur var låg Salka och sov i bilen så hon var lyckligt ovetande om dramatiken. Däremot läste jag sen i tidningen att vargen hade varit ute på en udde där vi också hade varit vid samma tid...."

Vilken häftig upplevelse...
Tänk att se en varg på nära håll....
- Karin kommer du ihåg när vi var på väg till Värmland på utställning för flera år sedan.
Vi såg en varg, men vi fattade det inte riktigt på en gång...
Nu väntar en kopp kaffe på altanen, ha en härlig dag i solen... det ska jag.
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar