måndag 3 augusti 2009

TUR!!

Ibland har man tur, eller rättare sagt Anders har tur. (jag har aldrig tur, vinner aldrig nått) Han var med i en tävlig som Granngården hade. Och tänk!! han vann! Han och en annan person vann varsin högtryckstvätt från Kärcher. Va kul!
Den ska bli levererad hem till oss, vi får se när.

Själv jobbade jag i helgen, en bra och trevlig helg.

När jag kom hem nu på förmiddagen så möttes jag av en glad Saga, och jag blev också glad av att ha henne hemma igen. Hon är en så jäkla trevlig hund, helt enkelt.
Saga har varit hos Ewa med familj sen i början av juni. Ewa har Blommans bror Zingo. Antar att Zingo kommer känna sig lite ensammen nu i början när Saga flyttat hem igen.

Nu kallar tvättstugan, damsugaren är också sugen på en aktivitet, så det är bara att sätta fart...

Ha en härlig dag i solen...

Kram
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar