torsdag 10 september 2009

Äntligen hemma!!

Nu är min dator äntligen hemma. Fixad och klar, men nu ska jag vara mycket försiktigare med den. Jag ska använda mitt bondförnuft, eller åtminstone försöka att göra det.
Så nu är det slut på att öppna typ kedjebrev och dylikt, även om dom kommer från mina goda vänner, bort med det bara. Sen ska jag försöka att få barnen att förstå att man inte kan klicka på allt, för då blir datorn sjuk igen.
Frågade killen som lämnade ut datorn om man kan fixa det hela själv i fall att det händer igen. Ja sa han om man är duktig och vet vad man gör. Men jag är inte duktig och jag betalar gärna för att få det gjort bara det inte händer för ofta. Det kostade drygt 500 kr på att fixa den. Så nu blir det till att bli försiktigare.

Måste bara berätta:
Jag blev så jäkla full i skratt när jag stod och väntade på min tur, killen som var före mig skulle lämna tillbaka en dataväska och byta till något annat.
Han sa till killen i kassan att bäst att göra som hon där hemma säger, annars får man skäll och killen i kassan höll med och spann vidare på det.
Vad roligt, det måste vara den mest använda repliken av män. Att man får skäll hemma! Ha ha ha.

Vi hörs...
Stina
Måste bara lägga till den här med fantastiska Louise Hoffsten, Never Gonna Be Your Lady

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar