fredag 18 september 2009

Jag brukar faktiskt...

skryta över att Tompa är så duktig när tikarna löper. Det är han faktiskt men nu är jag riktigt trött på hans pipande.
Jag har tydligen sett fel enligt honom, han är helt övertygad om att Luna höglöper just nu. Men enligt mina beräkningar och Lunas förhållningssätt mot honom så borde hon och jag ha helt rätt.
Men han vägrar att bli överbevisad. Han hoppar med lätthet över grinden till köket, ja det har han ju alltid gjort men nu flyger han lättare än någonsin.

Så nu väntar jag bara på att poletten ska trilla ner, så att han inser att löpet är över. Rosa, Blossom och Luna har löpt färdigt.
Mina hundar har ju så smidigt, tycker dom tydligen själva - delat upp löpen. Så nästa löpperiod förväntas vara i januari då Saga och Blomman ska löpa, kanske lilla Lora Lee hänger på då med.
Den som lever får se.

Ha en bra dag... själv ska jag packa väskan för ett jour pass på jobbet.

/Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar