onsdag 2 september 2009

Marmelad

Nu är det dax att koka plommonmarmelad, stereon på med Lena Ph & Orup och jag sjungande för allt vad tygen håller, högt, högt. Hundarna färdiga, Tompa i köket med mig resten av gänget ute.
Kortfattat - jag är ledig idag och kan göra måste saker, det är ganska ok när man väl kommer igång.

Dax att komma igång!

"Kanin är begåvad, sa Puh tankfullt.""Ja, sa Nasse. Kanin är begåvad.""Och han har Hjärna", "Ja, sa Nasse, Kanin har Hjärna". Det blev tyst en lång stund. "Jag antar, sa Puh, att det är därför han aldrig begriper någonting". Nalle Puh

Vi hörs...
Stina

1 kommentar:

  1. Plommonmarmelad. Det låter som nåt man kanske skulle fixa. Har en hel del plommon som jag inte gör nåt med. Recept??
    Vilka härliga citat du har hittat. Nalle Puh verkar ha full koll på läget :-))

    SvaraRadera