tisdag 29 september 2009

Nästa lön...

Kanske jag ska unna mig den här....




Visst är den bara underbar....

Lite info om den...

Oilily Glass Graphic - Laptop bag (extra rymlig), röd Liva upp den grå vardagen med en rymlig och färgglad laptopväska från Oililys kollektion Glass Graphic. Den är perfekt för dig som vill ha plats för mer än bara din laptop i väskan!Förutom ett vadderat laptopfack med kardborrförslutning finns det gott om plats för t.ex. kollegieblock inuti väskan. På utsidan finns tre rymliga fack, ett på baksidan och två på framsidan. Samtliga försluts med dragkedja. I det stora facket på framsidan finns även ett mobilfack och ytterligare elva små fack för pennor, busskort, mynt m.m. Undertill finns fyra piggar som skyddar väskan när man ställer ner den. Väskan har ett fint storblommigt mönster i röda toner, och ett vitprickigt foder med rostbrun bakgrund. Den har två bärhandtag i brunt konstläder och en lång avtagbar och justerbar axelrem i brunt och rött. Väskan försluts med dragkedja.Väskan är av ett slitstarkt polyestermaterial som är lätt att torka av om olyckan skulle vara framme! Måtten är ca 40 cm (bredd) x 30 cm (höjd) x 15 cm (djup).

Stina

2 kommentarer:

  1. Tar gärna en jag med- underbar!

    SvaraRadera
  2. Trycker gilla här också. Jag har ingen Laptop..
    jag får vell ta en till A i julklapp

    SvaraRadera