tisdag 15 september 2009

Var tar tiden vägen??

Idag är det exakt ett år sedan jag började på Stålgatan 57.
Så märkligt - vad tiden går, trodde väl aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle få jobba så mycket och att jag sen skulle få ett långt vikariat.
Är långledig just nu, lördag - fredag, förutom en kurs som jag ska gå på i morgon eftermiddag.
Etik och bemötande, ska bli mycket intressant och dessutom viktigt.

Nu ska jag fortsätta min dag...
Ut i det vackra vädret, kanske plocka bort gurkplantorna som inte har varit någon hit direkt. Bara 2 gurkor, en på varje planta. Jag som trodde att jag skulle ha svårt att göra mig av med alla gurkor, men icke.
Men tomaterna är röda, alla på en gång. Ja, jag ska inte klaga, jag kunde ha varit utan dom med.

Ha en härlig dag i solen....

Kramar
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar