tisdag 13 oktober 2009

Det blåser...

Idag har det inte hänt så mycket här, har varit på möte på jobbet. Linnéa har varit hemma från skolan, hon kräktes lite i går kväll och i natt, imorse när vi gick upp så var hon ganska pigg, men lite senare så fick hon rusa på toa och kräkas igen. Men det märkliga är att hon är jätte pigg för övrigt.
Nu är alla utemöbler inställda för vintern, ja i morse snöade det här. När jag och barnen gick upp så sa jag att det var snö ute, men dom trodde inte mig förrän dom själva fick se det .
Sen när jag var på möte nu på eftermiddagen så snöade det igen. Usch jag vill inte ha snö nu.
En av mina arbetskamrater hade med sig kantareller som hon gav bort, så himla generöst. STORT TACK TILL HENNE.
Jag ska även boka tid för ögonlysning av Blomman.
Igår så var jag på kurs igen. Det var hot och våld kurs, hur vi ska bemöta våra brukare eller som det nu heter våra kunder. U-A kommun håller på med omorganisationen hela tiden så nu heter det affärsområde vård och omsorg.

Har lite skrivkramp just nu, vi får se om det släpper ;-))

"Håll dig borta från människor som försöker förringa dina ambitioner. Små personer gör alltid det, men de verkligt stora får dig att tro att också du kan bli stor".

Ha det bra!!!

Kram
Stina

1 kommentar: