onsdag 21 oktober 2009

Semester!!!!!


Det är helt fantastiskt, ja, jag har vetat om det ett tag nu. Vi har blivit bjudna på en resa till Gran Canaria av Anders underbara föräldrar. (Erik sa till mig om sin farmor - vilken snäll svärmor du har mamma, ja och det måste jag ju verkligen hålla med om)

Så i slutet av november så packar vi våra väskor och flyger till Arguineguín, Gran Canaria.

Ja ni gissar rätt, det ska verkligen bli underbart att komma iväg en vecka till sol och värme.

Vi kommer att bo på samma hotell som vi gjorde för tre år sedan, ja det har gått så lång tid sedan vi var där förra gången. Jag envisades med att det bara hade gått två år, men Erik var envisare och sa att det gått tre år. Tänk vad barn minns, eller vad vi gamlingar glömmer fort.

Så om det är någon som vill låna en hund eller två under en vecka så hör gärna av Er.

Vi hörs...

"För semester finns två recept som garanterar succé, antingen ska den vara helt olik alla de föregående - eller exakt likadan"

Stina

6 kommentarer:

  1. Det är du väl värd min vän :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan låna fiskarna )eller om du haft en katt så hade jag gärna lånat den :

    SvaraRadera
  3. Kanon! fiskarna packar sova borta väskan och kommer... :-O Sen får jag skaffa en katt också...
    Stina

    SvaraRadera
  4. Va härligt med semester på varmare breddgrader. Skulle ju gärna ha lånat Oliverdottern Flora av dig, men risken är väl att jag inte lämnar tillbaka henne. :))

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  5. Nu blir jag avis, det skulle jag också vilja göra. Åka till ett varmt land och bara mysa och ha det gött!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. FUSK FUSK...jag vill också ha sånna svärföräldrar ;)

    SvaraRadera