måndag 26 oktober 2009

Ut med det gamla och in med det nya...

Jag är så trött på mina orkidéer som har fått någon form av ohyra.
Nu ska dom ut.
Det är så himla tråkigt för flera av dom har jag haft i många år. Jag tror att roten till det onda var en stor vit orkidé som jag köpte på Blomsterlandet, Rosendal. Det var hos den det började och den hade nog ohyran med sig hit. Jag har bett Anders att påminna mig om att jag inte tycker att dom är speciellt serviceminded där. Så jag ska inte åka dit igen.
Jag har redan köpt två nya, men dom får inte träffa dom gamla. Sen blir det en stor sannering i fönstret där dom står.

Annars har det inte hänt mycket här, vädret är så trist och golven är skitiga. Barnen har höstlov och är på Fyrishov och badar. Sen blir det bio i veckan också.

Själv så var jag på bio i lördags med jobbet, vi såg Bröllopsfotografen, den var bra.
Ska ta tag i att trimma hundarna också, jag tror att jag ska börja skriva listor som jag kan bocka av, det kan nog bli bra...

Ha en härlig dag, trots det gråa och trista vädret.

Stor höst kram från mig.
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar