fredag 2 oktober 2009

Vilken dag det blev...

Jag har varit på medarbetarsamtal idag. Riktigt bra samtal faktiskt, jag gillar verkligen min chef.
Sen har jag löneförhandlat, eller min chef tyckte att jag hade för lite för dåligt betalt så hon höjde den med nästan 2000:-!!!! så jäkla roligt.
Känner mig så uppskattad och glad och naturligtvis tacksam för att jag är uppskattad för det jag arbete jag gör.

Vi har en trevlig kväll familjen och jag, trots att Leksand stortorskade mot Almtuna. 5 - 0 vann Almtuna med. I och för sig så är vi glada över vinsten eftersom Almtuna är ett Uppsalalag.

Ikväll har även hortensiorna fått flytta in, nu vågar jag inte ha dom ute längre med tanke på frosten.
Men jag måste säga att jag älskar dom här morgnar vi har haft nu, solen skiner på frosten i gräset.

Nu ska jag faktiskt gå ner och lägga mig...

Ha en jättebra helg alla ni som tittat in och läser min enkla lilla blogg.

Kramar till ER
Stina

2 kommentarer:

  1. Yheee Almtuna äger :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha, nu är det så här. Leksand har alltid svårt mot Almtuna när dom spelar hemma.
    Så det så.... ;-)

    SvaraRadera