torsdag 19 november 2009

Vaccinerat och klart!

Nu är hela familjen äntligen vaccinerade. Anders var till vårdcentralen i Sävja och vaccinerade Erik och Linnéa igår när jag jobbade.
Skönt att ha det gjort nu.
Linnéa är faktiskt fortfarande hemma från skolan, hon hostar så mycket så jag tycker inte att hon kan gå till skolan. Dessutom så har hon riktigt ont i armen just nu.

Vill också passa på att gratulera Bamse till dom fina armbågarna och höfterna. Bamse är en fin goldenkille som kommer från oss. Stort grattis till familjen Fjällmyr.

Nu ska jag jobba min sista kväll innan resan. Så jag har hela nästa vecka på mig att packa och adventspynta innan vi åker.
Sitter just nu och väntar på hundmatsleveransen, det är lite drygt att sitta och vänta och inte få något gjort direkt.
Dom skulle i princip bara kunna ställa av maten här, för jag har skrivit på ett papper att dom kan göra det. Men det känns som det inte riktigt funkar.

Nu är tjänsten som jag går på utannonserad. Jag har sökt den men känner mig inte säker på att få den även fast jag vet att dom vill ha kvar mig. Men det kan ju komma någon övertalig som har företräde, så säker känner jag mig definitivt inte.
Det kändes lite märkligt i går eftermiddag när jag jobbade och det ringde en tjej som frågade om tjänsten. Jag svarade trevligt på hennes frågor, även fast det kändes konstigt, det är ju mitt jobb!! Jag hänvisade henne till min chef.
Nej nu ska jag ta mig ett snack med Linnéa, hoppas att hundmaten kommer snart så jag kan bocka av det på agendan.

Ha en bra dag ni alla som tittar in!!

Stina

2 kommentarer: