måndag 28 december 2009

Den bästa julen hittills...

Ja det är ett citat från Erik. Han tycker att det har varit den bästa. Jag vet inte riktigt om jag håller med, med tanke på Anders mormor som fattas oss. Men jag vet att han menar sina julklappar. Ibland kan den minsta och billigaste vara den bästa.

Tänk vad glad han blev av att få en almanacka, han har fyllt den med allas födelsedagar och namnsdagar.



Anders och min bästa julklapp, eller jag kan egentligen inte ranka dom. Men en av dom som vi tycker mycket om, är Eldkorgen som vi fick av mina föräldrar.


Tänk så praktisk, både ved och kol kan man använda. Det var med ett grillgaller också, perfekt...
Ungefär så här ser den ut!
Mina allra finaste julklappar fick jag av barnen. Linnéa hade gjort ett jättefint halsband till mig. Erik hade köpt ett jättefint halsband, örhängen och vantar till mig. Och även av Anders fick jag ett jättefint halsband.
Nu ska jag ner och lägga mig, ska läsa Camilla Läckbergs senaste, fick även den i julklapp.

Hundarna mår bra, tänk vad man njuter nu, inga skitiga hundar = rena golv. Härligt!!

Vi hörs en annan dag...
God natt till alla som gläder mig med att läsa mina tankar och ord...
Stina

4 kommentarer:

  1. Bästaste bästaste Anders...ETT HALSBAND..wow...han kan inte bara laga mat..han är romantisk oxå.
    Vad härlig överskriften lät :)
    Eldkorgen kan du komma hit med om du tröttnar..de är så mysiga = vill ha jag me ;)
    Javisst tycker jag om att läsa dina tankar och ord...bara lite för få inlägg tycker jag ;)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är han romantisk...
    Mina tankar finns här hela tiden men jag har svårt att motivera mig just nu.
    Gör snart ett nytt försök...

    SvaraRadera
  3. Det ser jag fram emot. Kanske kikar förbi någon dag nästa vecka...omväglaget är ok...

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt Vännen!!! Kram!!!!

    SvaraRadera