måndag 25 januari 2010

Bästa hittills...

Ja, det måste jag säga BÄSTA HITTILLS.
Jag menar stjärnorna på slottet.
Faktiskt så måste jag erkänna att jag är lite förälskad i alla som var med. Jag har ändrat uppfattning om Björn Ranelid, ja det gjorde jag i och för sig innan stjärnorna på slottet började sändas.
Men Tommy Körberg och Kjell Bergkvist har jag alltid gillat men jag gillar dom ännu mera nu.
Inte att förglömma Siv Malmqvist och Meg Westergren, härliga kvinnor.

Ja, det var bara det jag ville skriva om just nu.

Har lite torka på skriv fronten nu, eller inte bara nu utan jag har haft det ett tag nu.

Vi hörs, ja faktiskt i ett nytt inlägg här ovan om en stund.

Stina

1 kommentar:

  1. Ja visst va stjärnorna på slottet BRA..har exakt samma uppfattning som dig när det gäller personerna som va med. Absolut den bästa "omgången" hitills...

    Nu fortsätter vi skotta snö...ha en fortsatt skön vinter..
    //
    Kram
    Soli

    SvaraRadera