måndag 8 mars 2010

Det är sant...

Flatklubbens avel- och uppfödarkonferens är som jag skrivit nedan är inställd. Jag mailade till en av dom ansvariga för att fråga om ryktet verkligen stämde. Och det gjorde det verkligen.
ENDAST 26 STYCKEN var anmälda - märkligt att intresset av att veta mer om läget på vår ras är så dåligt. Ja, jag kan erkänna att jag är en av dom som endast kunde komma en dag. Men att det endast är 26 stycken som har anmält sig är grymt dåligt.

Jag tror att man kanske ska marknadsföra en sådan här konferens på ett annat sätt. Jag vet att det finns flatägare som inte tror att dom är välkomna bara för att dom "bara" är hundägare och inte uppfödare/hanhundsägare eller avelsintresserade. Men denna konferens är ju öppen för alla och inte bara en del av flatägarna. Det är intressant för alla att åka på dessa konferenser, så jag hoppas att det blir bättre uppslutning till nästa gång, för det blir en nästa gång antingen i höst eller nästa år.

Ha en bra dag...
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar