måndag 19 april 2010

Dagen efter...

Rosa har dom två senaste kullarna haft den goda smaken att valpa på dagtid. Det är så skönt att slippa känna sig som att man är i ett bakrus dagen efter.
Allt flyter på med Rosas valpar hon sköter dom exemplariskt Hon är så försiktig när hon lägger sig ner hos dom. Det verkligen kryllar i valplådan.

Blommans fina valpar är det också bra med, jag blir så glad när jag är hos dom och myser. Linnéa har skola för dom, hon försöker att uppfostra och visa dom hur man beter sig. I veckan så ska hon börja med lite koppelträning säger hon. Det blir spännande att se hur det kommer att gå.
Jag är verkligen lyckligt lottad som har mina djur intresserade barn som med glädje (oftast) hjälper till.

Ha en fin dag i solen!!

Stina

2 kommentarer:

  1. Nää nu måste tårtan vara klar...nu kan du blogga lite tycker jag.
    Ha en härlig dag i morgon

    Höres :)

    SvaraRadera
  2. Tack Bibbi, nu har jag i alla fall lagt ut lite bilder på Rosas valpar.
    Vi hörs...

    SvaraRadera