måndag 30 mars 2009

Wolli bolli!!!

Hej på er.
Ja, här hemma skrattar jag fortfarande åt vissa scener av filmen Kenny Starfighter, Kenny Begins.
Den var rolig, Erik han satt och skrattade högt, han har samma humor som sin mamma. Mormor tyckte även hon att filmen var rolig, men godast var det nog med popkorn tror jag hon tyckte. Linnéa snappade upp flera repliker i filmen, som hon nu sitter och säger.
Kort sagt, vi gillade filmen.
Nu blir det Anders tur att gå på bio nästa helg. Då ska dom se Monster och Aliens eller vad den kan heta.

Vi hörs...
/Stina

1 kommentar:

  1. Halloj, va kul att du bloggar!! Det gör jag också. Jag kommer in fler gånger hos di nu när jag följa er i bloggen. Och är du nyfiken på vad jag skriver så välkommen in till mig http://whoopis-goldens.blogspot.com
    Kram Susanne

    SvaraRadera