onsdag 1 april 2009

1:a april!!

Nej, jag tror inte att jag har blivit lurad idag, vad jag vet.

Nyss hemkommen från ett 24-timmarspass på jobbet. Linnéa var glad och stolt över sin kulturkvart, allt hade gått bra. Hon hade läst upp det vi skrivit och visat både bilderna och filmen om Titanic. Vad glad jag blir, hon var inte ens nervös för det. Hon brås tydligen inte på sin lättskrämda mamma.


Valparna har börjat att öppna ögonen, dom blir så söta och med "hund" när dom gör det. Jag har naturligtvis fotat, men det blev skit dåligt. Jätte suddiga bilder, så jag får göra om det igen.


Idag har "nya" IKEA slagit upp sina portar, det ska vara nordens näststörsta. Jag har inte varit dit idag men kommer nog att åka dit dom närmsta dagarna. Hörde av en jobbarkompis som varit dit, att RONGEDAL hade varit där och spelat och sjungit. Jag hade gärna varit där och lyssnat på dom, här är länken till deras hemsida.
http://www.rongedal.se/


Sen har vi stopp i diskhon. Faskien vad irriterande, Anders har försökt att fixa det men inte lyckats, själv kastade jag mig över problemet när jag kom hem, för att försöka att lösa det, men det gick inte. Så när Anders kommer hem i kväll så får han fixa problemet.


Linnéa är ute i skogen just nu, hon gick först iväg men kom snabbt tillbaka och frågade om hon fick plocka skräp när hon var där. -För du vet mamma, jag tänker på miljön. Ja självklart så fick hon göra det.


Inte nog med detta, jag blev så glad igår när jag träffade chefen på jobbet. Jag kommer förmodligen att få ett vikariat från juni till november på 57:an. Det ska bli så kul. Ser verkligen fram emot det.


Nej nu ska jag på diskhon igen för att kolla om jag verkligen inte kan fixa det där själv. Jag ger inte upp i första taget.
Håll till godo med en gruppbild.

Vi hörs...
/Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar