söndag 5 april 2009

Efter sol kommer regn...

Idag blev det så i alla fall. Men inte så mycket än, men det duggar lite då och då.


Mitt senaset inlägg var bara något som jag ville få ur mig. Efter att ha läst om en annan uppfödare som oxå var trött på alla osanningar som florerar.
Och jag är inte bitter ;-)), jag bara inser att livet går vidare och att det är trist att mista vänner som man trodde att man stod nära. Och visst är det ett oerhört tråkigt sätt att göra det på.



Men nu till något roligare. Grattis till Jens som igår BIS-valp med sin fina Grappa. Stort grattis till Karin som blev BIS med Tom, cert på Melvin och säkert mer fina framgångar som inte jag vet om.
Grappa

Nu är det dax att packa väskan för ett jour pass på 39:an.
Sen ska jag boka biljetter till bion Monsters V Aliens, så att vi kan gå på den i morgon.
Ha en härlig dag...

/Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar