fredag 24 april 2009

Eriks födelsedag!

Dagen började med att Linnéa och jag smög upp från källaren för att duka en bricka med frukost så Erik skulle få den i sängen.
Ja vi tycket nog att vi smög, men tyvärr så avslöjas man av valparna när man kommer upp i köket. Och Erik han hade säkert varit vaken länge.
Han skulle skrämma oss när vi kom ner, så han satt gömd under airhockeybordet.
Sen blev det paket öppning. Linnéa och han har fått ett gemensamt Guitar Hero, World Tour med trumsett. Antar att det inte kommer att vara tyst en minut efter att det har blivit inkopplat.

Måste bara berätta om min ansvarfulla son. Igår när jag jobbade så ringde Erik för att fråga när valparna skulle äta.
Jag hade tänkt att ringa honom och ge honom instruktioner, men han förekom mig. Jag är så stolt över min 10 åring, som fixar och donar när jag är på jobbet.

Skickar också en hälsning till alla Fridas valpar som fyller 4 år idag. Grattis, grattis!!

Och en hälsning till Susanne, ser verkligen fram emot att du kommer och tittar på dom svarta!!

Till slut en bild på Rosa när hon är på väg att hoppa in till valparna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar