måndag 11 maj 2009

Den nya svarta!

Nu är den här och den är efterlängtad!
Efter att ha längtat, funderat och äntligen bestämt mig, så är den här.
Den fina lilla svarta, eller egentligen är den väl normal i storlek.

Nej det är inte en hund till, utan en kaffebryggare.

Efter att ha druckit kaffe på 39:an sen i september från en King of Coffee bryggare, dock en röd så har en sådan stått överst på önskelistan. Men jag ville ha en Piano Black.
Nu står den på köksbänken och blänker.
Erik har snabbt lärt sig hur man brygger kaffe, redan samma dag som den kom hem så ville han lära sig fixa kaffe.
Så igår när Lena var här och tittade på valparna så fixade han kaffe åt oss. Sen i morse när vi gick upp så sa han till mig, mamma jag fixar kaffe till oss. Min lilla vardagshjälte. Nu ska även Linnéa inskolas i tekniken att brygga gott kaffe. Bra va!!

Så välkommen in på en kopp kaffe!!
Stina

2 kommentarer:

  1. Tack för valptitten- jättefina!!!
    Kaffet var oxå utmärkt och kan rekommenderas!
    K,,,

    SvaraRadera
  2. intressant, hade passat i mitt nya kök där jag har stenskivor med svart i sig..blanka bänkskivor hade nog behövt en ny kaffebryggare..

    SvaraRadera