tisdag 19 maj 2009

Nu och då!


Det känns som att ha besök från mitten av 90-talet.
Flora och Jesse påminner så oerhört mycket om Kellie (W. Skyll På Stjärnorna) och Uffe (W. Rom I Regnet).

Vilka trevliga valpar det är, ja nu är jag jättepartisk jag vet. Men jag är så glad och smått förälskad i dessa fina valpar.
Jesse är till salu, även om jag skulle kunna göra allt för att få behålla honom så vet jag av erfarenhet att det är jobbigt som sjutton med två valpar i samma ålder. Och jag har inte riktigt den tiden och lusten.
Nu när deras syskon har flyttat så ekar det nästan helt tomt i lillstugan. Tänk vad fort dom här 8-veckorna har gått och vilken fin kull det var. Jag önskar alla valpar och valpköpare lycka till.

Flora och Jesse tillbringar mycket tid med mig inne och ute.
Saga har visat vem som bestämmer i den här flocken. Vad tacksam man är när man har en så juste ledare i flocken.

Annars är det slussning som gäller, Saga löper och Tompa är som vanligt mer en lovligt förälskad i henne. Hela familjen är involverad i detta slussande. Jag måste faktiskt skryta om mina barn, dom har alltid haft bra koll på hundarna och är ansvarstagande. Ser till att inga olyckor händer.
Jag har nu köpt en röd klätterros som jag ska plantera i Bibis minne. Vi pratar ofta om henne, den härliga hunden som vi hade förmånen att få leva med i 10½ år.
Ska även plantera några fler växter som jag har inhandlat.
Vi hörs...
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar