lördag 13 juni 2009

Regnet det bara öser ner...

...och jag är så blöt om både skor och strumpor... osv. Kommer ni ihåg den gamla dängan?

Ja nu har det verkligen varit så i flera dagar och det känns inte som om det finns något slut på det heller.
Har faktiskt inte ens kollat väderrapporten för kommande vecka. Midsommarveckan, ja men den har ju inte varit den bästa på flera år känns det också som. Låter jag bitter? nej det är jag faktiskt inte, men bara lite less. Tråkigt för barnen som har börjat sitt sommarlov och Anders sin semester. Jag jobbar några dagar till men sen har även jag semester.
Här är två bilder på Linnéa och Erik när dom är på väg in i Danmarkskyrka där avslutningen alltid hålls.
Själv satt jag med tårarna i ögonen hela tiden, jag är så jäkla lättrörd så jag får kämpa med att hålla tårarna tillbaka när barnen sjunger, spelar och läser dikter.
/Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar