måndag 27 juli 2009

Hej!!

Hej alla glada!!

Här händer det inte mycket just nu, går i skogen och äter blåbär och njuter.
Flora Lora Lee skulle ha debuterat på utställning i söndags, men tyvärr så har hon blivit påsprungen och är lite halt. Så då blev det till att stanna hemma.

Idag har vi varit och spelat mini golf. Jag tror inte jag har spelat på minst 10-15 år. Men jag tyckte själv att jag var riktigt duktig, hi hi. Slog ur underläge faktiskt. Öppnade stenhårt med en 2: på första och andra. Men sen kom nerverna och då började jag tappa. Blev delad 3:a av 8 st. Ja då var dom som var efter barn, ha ha. Men nästa gång....

I morgon blir det allsång på Skansen, vi ska åka dit med våra brukare. Ska bli jätteroligt. Hoppas bara att det inte blir allt för mycket regn :-((

Ha en bra kväll...
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar