fredag 7 augusti 2009

Härliga Leksand

Nu är vi här igen. Åååå vad skönt vi sover här.
Igår efter att jag slutat så åkte vi upp hit igen. Alla i familjen njuter verkligen av att vara här. Fullt med hundar i bilen var det också.
Tompa fick sitta hos Erik och Linnéa, vi lämnade ett säte hemma så han skulle få bra med plats att sitta/ligga.
Sitter just nu och lyssnar på radio Dalarna programmet som är nu är sök och finn. Ett program där man kan söka efter saker man vill köpa.
Nu blir vi kvar här till sen söndag kväll.

Annars så är allt bra, lite orolig för att jag ska bli magsjuk bara. En av killarna som bor hos oss på jobbet var ordentligt magsjuk i går morse när jag jobbade, och det var jag som hjälpte honom på morgonen. Gissa om jag spritade händer och armar.
Hoppas att han är frisk nu, han var mycket bättre när jag gick hem igår i alla fall.

Nu ska vi ut och fånga dagen, Allans, Leksands sommarland, klockaffären, minigolf mm mm står på agendan idag.

Ha en fin dag i solen...

Peace!

Stina

2 kommentarer:

  1. Så det blir en ny klocka nu...:)

    SvaraRadera
  2. Köpte en innan vi åkte upp, så jag insåg även om det var svårt att det var bäst att jag inte gick in i klockaffären i Leksand. Men du det var svårt, fick övertyga mig själv flera ggr att jag inte behöver ha 3 klockor.

    SvaraRadera