måndag 24 augusti 2009

Långt pass!!

Nu i helgen har jag jobbat ett riktigt långt pass. Började kl. 12.00 på lördagen och slutade kl. 15.00 igår, söndag.
Men det var en trevlig helg.
Jag trivs verkligen på mitt jobb. Trivs med brukarna och personalen.
I lördags kväll så var vi på bio, eller först på Mc Donalds och sen på bio. Sommaren med Göran, en rolig film som alla som var med tyckte om.
Vi hann precis med bussen "hem", fick faktiskt stoppa den, en jättesnäll chaufför som stannade och släppte på oss.
Sen blev det fika på basen när vi kom "hem". Tiden går så mycket fortare när man har saker att göra.

Tänk att det snart har gått ett år sedan jag började på Stålis 57 & 39, vad har tiden tagit vägen?
När jag började som timvikare, så trodde jag aldrig att det skulle bli så mycket jobb som det blev. Tack för det!!
Idag börjar det ordinarie schemat, ska bli skönt. Så nu kan man väl säga att det är slut på sommaren?? Kanske det, men jag tänker i alla fall blunda och njuta av dagen.
Det verkar bli en härlig dag idag. Nu ska hundarna få sitt, ut i skog och mark. Lite telefon snack med min vän, och sen röja både ute och inne.

Stor kram till alla!

Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar