tisdag 25 augusti 2009

Njuter!!

Visst njuter man nu?!
Härligt väder, glada barn som skulle fotograferas idag. Ja allt känns bra. Till och med jäkligt bra.
Ordinarie schemat har börjat, nu har jag ett vik fram till 14 december, tänk - inte trodde jag att det skulle bli så här. Dessutom i dessa tider med mycket nerdragningar och så vidare.
Men ibland ska man ha tur som en tok.
Skulle kunna skriva hur mycket som helst idag om att känna glädje, trots att huset inte har sett skymten av damsugaren, diskmaskinen inte är diskad (ska fixa innan jag åker) men tvätten är tvättad och humöret är på topp.

Nu ska jag packa väskan för ett jourpass på min ordinarie arbetsplats Stålis 57. Först ett möte och sen arbete.

Ha en bra dag, alla ni som tittar in till mig...

Kram på Er alla

Stina

1 kommentar: