fredag 25 september 2009

Äntligen helg!

Vad skönt, har längtat efter den här helgen.
Vilken härlig höstdag vi har, solen skiner och det är lagom temperatur. Har varit ute med hundarna.
Kom in och tog en kopp kaffe, bläddrade i UNT och i en annons från ICA Maxi, så ser jag Berit! EN HELSIDA!!
Härliga Berit som numera sen antal år jobbar på bageriet på ICA Maxi här i Uppsala.
Berit och jag jobbade ihop på Skogaholms Bröd för många år sedan. Det är alltid lika roligt och träffa henne när vi handlar där.
Nu ska jag ta och betala lite räkningar. Sen är jag fri - tror att Linnéa och jag ska ta en shopping tur på stan. Vem vet vad som händer idag.

"Den fege kallar sig försiktig och den girige sparsam"

Önskar Er alla en härligt slösaktig lönehelg!! Om man sen slösar pengar eller kärlek, spelar ingen roll.

Stina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar