tisdag 15 september 2009

Peter är på G

Nu har jag fått mail från Bengan igen, alltså Bengans skivbutik. Jag har köpt skivor där ifrån tidigare. Nu är Peter på väg att släppa en ny skiva med bara klassiker, så glad jag blev.
Den blev genast bokad och den släpps den 30/9, så nu har jag något att längta och vänta på.

Här är hela låtlistan

Vägen (Låter Oss Längta) (1992 Remix)
Håll Om Mej!
Vänta Dej Mirakel! (1992 Remix)
(Jag Ska) Gå Hel Ur Det Här
Det Finns Inga Mirakel
Sång För April
Välkommen Hem!
Mellan Månen Och Miss Fönster
Mellan Dej Och Mej
Vaggsång Kl. 4
Ett Troget Hjärta
Little Willie John
Drivved
Sången Dom Spelar När Filmen Är Slut

Ett Av Dom Sätt
Tootoolah
Det Finns Inget Bättre
Tidvatten
Evelina
Ända Till September
Senast Jag Såg Änglarna
Fyra Steg I Det Blå
Tess
Starkare Än Ord
Jag Försöker Lära Mej Att Älska Dej
Du Och Jag Mot Världen
Nio Broars Väg
Det Som Håller Oss Vid Liv
Skönt Att Finnas Till
Så Långt Mina Armar Räcker
Älskad Från Första Stund
Så Gott Att Må Gott Igen
I Mitt Andra Liv
Kärlek I Tystnadens Tid

Vad jag längtar redan nu!!

Stina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar