måndag 21 september 2009

Trött...

Idag är jag trött, vet inte om det beror på lite sömn i helgen eller om jag börjar bli risig. Är faktiskt lite dålig i magen också.
Jag har jobbat i helgen, men inte på mitt ordinarie ställe utan på gruppbostaden brevid. Riktigt kul faktiskt men inte så kul när jag inte kan sova ordentligt när jag har jour. Sen är det svårt att sova när man har en natt hemma också. Att man sen toppar det hela med ett pass från 10 - 21, gör definitivt inte saken bättre. Svårt att varva ner när man kommer hem och naturligtvis resulterar det i att jag har svårt att sova då med.
Jag kommer på mig själv att jag bara ligger och vrider och vänder fram och tillbaka, känner att jag stör Anders som ska upp jätte tidigt (04.00). Går upp och lägger mig i soffan och somnar omedelbart, vad är det med soffor - jo det är skönt att sova där ibland.

Nu har jag fått beklaga mig lite grann, nu ska jag gå vidare och skriva ett till inlägg.

Tjoho från mig.

Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar