fredag 16 oktober 2009

Äntligen fredag!

Härligt nu börjar helgen.
Här händer det inte mycket idag. Hundarna har fått sitt och jag har fått mig ett gott skratt åt Flora Lora Lee. Hon är så härlig, jag tror ingen av våra hundar (i modern tid) har varit så älskad som hon.
Trots att hon är bortskämd och ouppfostrad som få, så kan vi inte låta bli att gilla henne.
Ja, nu är det ju så att vi älskar verkligen alla våra hundar, det är sant. Men i bland så är det någon som sticker ut lite grann. Men det behöver inte alltid var samma som gör det.
Lora Lee vet att hon alltid får vara med när maten görs i ordning, i alla fall när det är jag som gör det, och då dansar hon av lycka, hon snurrar och hoppar framför mig av glädje.

Just nu i skrivande stund så är det alldeles tyst i huset, barnen är hos kompisar och Anders och jag har tänt ljus i köket. Det är så mysigt. Vi ska snart börja på med middagen. Linnéa ska sova över hos sin bästa kompis Alicia. Erik är hos Adam, men han kommer väl snart hem.

Ha en jättebra helg alla som läser min enkla blogg.

Kram
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar