måndag 19 oktober 2009

TV-serie

Ibland brukar Anders mumla nåt om att hundvärden, man skulle kunna göra en tv-serie om hundfolk.
Och visst är jag benägen att hålla med.

Jag håller just nu på att slipa på karaktärerna som ska ingå, he he he.... det finns så mycket som man kan skriva om i detta ämne.

"Det finns två sorters nyfikenhet. Den ena har sin grund i egoism och driver oss att ta reda på det som eventuellt kan vara till nytta för oss. Den andra har sin grund i stolthet och beror på driften att veta det som andra inte vet."

Fortsättning följer...

Stina

3 kommentarer:

  1. Blir det en lång story. Väntar med spänning :)

    SvaraRadera
  2. Jag har så många karaktärer så jag vet inte riktigt var jag ska börja. Det kan bli långt, eller kort, vet ej.

    S

    SvaraRadera
  3. OOOOOOPPPPS hoppas man får bli en av karraktärerna :) Jag vil jag vil jag vill ;)

    SvaraRadera