torsdag 17 december 2009

Julklapp till mig själv...

Nu ska jag sluta att frysa om fötterna när jag är ute med hundarna. Jag har beställt en julklapp till mig själv.
Kolla in dessa härliga Muckboot som ska hålla värmen ända ner till -17 grader. Visst låter det underbart.
Muckboot. Aldrig mer kalla fötter!
Bättre än så här kan knappast fötterna må i en stövel. Du håller dig varm och torr oavsett väder.
Här är lite fakta om dom;
Gummistövlar från Muckboot.
Designade för alla former av utomhusaktiviteter tex: promenad, city, trädgård, rida eller fiske.
Vulkaniserad vattentät naturgummi runt hela foten och nedre delen av skaftet.
Övre delen av skaftet är av neopren med insida i air mesh som leder fukt och värme från foten.
Skaftet är alltså mjuk och flexibelt och kan även vikas ned vid behov. Tackvare neoprenet och innerfodret håller stövlarna värmen utan extra sockor i ner till -17ºC
Sulan på Muckboot har likt många löparskor en inbyggd luftsula som absorberar stötar och gör dom mycket sköna att vandra i.
Stövlarna kan även tvättas i tvättmaskin och har uttagbar innersula som kan tvättas och torkas separat.
Visst låter det fantastiskt, jag längtar redan...
God natt!
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar