onsdag 10 mars 2010

Tackar vet jag comviqs surfsticka...


Det är fel på vår hemtelefon. Alltså fungerar varken telefonen eller datorerna. Men som tur är så har vi ju både mobiler och tack och lov comviqs surfsticka, vilket gör att vi kan ha kontakt med yttervärlden. Vi har tidigare haft problem med hemtelefonen men nu var det länge sedan. Vi har kollat allt som vi kan kolla. Den är felanmäld så det dyker nog upp en tekniker vad det lider.

Hemtelefonen är kopplad till Anders telefon, vill ni nå mig så finns jag på min mobil. Det fungerar alldeles utmärkt att skicka mejl mm.

Så jag slår ett slag för Comviq surf... den köpte vi förra sommaren när vi skulle på semester och ville ha datorerna med oss. Den har fungerat utmärkt för oss.
Ha en bra dag, idag ska jag göra en god gärning, och jag vet att han jag gör den för är jätteglad.
Hälsningar från en glad
Stina

1 kommentar:

  1. Hej,

    Vi på Tele2 är glada att du gillar vår Comviq Surf och vi hoppas att du kommer att använda det även fortsättningsvis.

    Med vänlig hälsning,

    Alan Kocevic, Tele2.

    SvaraRadera