torsdag 11 mars 2010

Tillbaka!

Nu fungerar allt igen, telefonen och datorerna. Inte för att vi har suttit i sjön direkt, tack vare mobiler och comviq surf. Det var nått glapp i telefonskåpet, som nu är åtgärdat av tekniker.

Det märkliga med mig är att jag ligger en vecka före, jag var övertygad om att Vasaloppet skulle vara förr förra helgen. Och nu har jag lyckats att övertyga mig om att Bandyfinalen är den här helgen. Men det stämmer ju inte, den är ju nästa. Jag vet inte varför jag ligger så före med dessa sportevenemang när jag alltid ligger efter med annat??

Tänkte i morse på hur jobbigt det är när vissa människor suger mycket energi av en. Jag har det bra nu, ingen suger energi hos mig och jag hoppas att jag inte är en sådan som gör det hos andra.
Det är en lättnad att vara befriad från detta.

Ha en bra dag, för det tänker jag... får snart besök av min favvokille.

Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar