onsdag 18 mars 2009

Underbara dag!!!

Vilken härlig dag! Jag blev lycklig redan i morse, jag och barnen vaknade faktiskt innan väckarklockan ringde. Visst är det härligt nu, snön smälter bort, knoppar börjar att visa sig. Har varit ute halva dagen, först med hundarna och sen har jag äntligen tagit bort ljusslingan från altanräcket. Skönt att det är gjort. Och jag vet att jag är sen med att klippa ner pelargonerna men nu ska det bli gjort.
Nästan så att jag vill ta fram utemöblerna till altanen, men jag tror att jag får vänta ett litet tag till.
Jobbade igår på 39:an, trevlig eftermiddag och kväll. Ska även jobba lördag till söndag.

Nu ska jag ut igen och njuta av solen.

Alla ni som kan, ut och njut!!!!!!

/Christina

1 kommentar:

  1. Hej Christina!
    Nu har jag hittat hit, vilken härlig blogg du har, positiv, personlig & varm! Ja visst är det så att livsandarna kommer åter med vårljus & sol, känner sig som en ny människa!
    Som alltid såå skoj att träffas, som här om kvällen hos Graceline Birgitta. Humor på hög nivå ;-) precis som du skrev! Vi har ju känt varandra länge nu, sen 83-84 tror jag. Alltså ca 25 år, herregud så övermogen/gammal man börjar bli ;-)
    Lycka till med valpningen nu, så hörs vi & ses (det blir som du skrev alldeles för sällan, de är ju människor man blir glad av, som man borde träffa ofta!!)
    Kram Susanne

    SvaraRadera