måndag 13 april 2009

Mary - vargchampion!!

Skickar den här vägen ett rungande grattis till min vän Susanne, kennel Roxanne. Hennes fina varghund Mary har blivit champion, hon har precis passerat tvåårsstrecket. Grattis, grattis!!
Titta in på hennes hemsida, http://www.kennelroxanne.se/

Nu kan jag även publicera namnen på valparna.
Hanarna kommer ha inslag av Olivers namn och tikarna kommer alla att börja med Rose, efter sin mor Rosa.

Wildzeal Just Stylish
Wildzeal Lifestyle
Wildzeal My Style
Wildzeal New Style

Wildzeal Rose Darling
Wildzeal Rose Garden
Wildzeal Rose Secret
Wildzeal Rose Trust

Om jag inte ändrar mig, ska snart registrera dom, så kommer namnen att bli dessa.
Valparna har idag fått flytta från vardagsrummet till köket. Nu har dom även fått en större hage. Det var lite protester i början, dom kände inte igen sig. Men nu är alla lugna och sover.

Måste bara berätta att vi hade en jättetrevlig dag på jobbet igår. Vi, jag och två jobbarkompisar tog med fyra av brukarna till Fjällnora, där grillade vi korv och fikade. En jätte härlig dag.

Vi hörs...
/Stina

1 kommentar:

  1. Rose Garden- min favvolåt när jag var kanske 10 år... Nostalgi!

    SvaraRadera